två julaftona!

åååh gooooodmoooorgon!
idag är den en väldigt bra dag, solen lyser och det snöar och åååh jag älskar det.
Igår umgicks jag med världens bästa maria, åh underbara vän. Hon hjälpe mej att slå in julklappar, vi åt lussekatter, var ute och gick i den snorkalla vädret och vi fick båda prata ut. Det är skönt att ha någon som riktigt lyssnar på en och som förstår mina konstiga tankar och som kan både skratta och vara allvarlig med mej, jag är ju lite speciell!
Tog en riktigt sovmorgon idag och det behövdes, har varit så himla stressad den senaste tiden. Det har varit så mycket i skolan och allt runt om kring, min uttredning tar mycket på krafterna och jag går runt och tänkte på så mycket hela tiden. Man blir trött och stressar upp sig själv hela tiden, icke bra. Var nog därför jag mådde som en jävla kråcka i onsdag! ååh det värmer mej att jag har så jävla underbara vänner som bry sig, jag blir helt värm inombords! Tacktacktack som fan underbara ni! Idag är också en stor dag för min mr J, han har sin mattetenta och jag hoppas att han klarar det. Så som han har suttit här hemma och slitit! Så snälla gud, gör så att han klarar det! När han kommer tillbaka ska jag ta bilen till gymmet och träna, har inte tränat på hela veckan.. men skolan måste få gå före. Efter gymmet ska vi ta och åka till min underbara svärfamilj och stanna över helgen. Vi ska fira jul imån! Så i år firar vi två jular, då blir det extra mysigt! nehee, nu tror jag att han kommer hem! Håll tummarna att det gick bra för han! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback