Long time no see!

Jaha nu sitter jag här igen, 06.47 i skrivade stund.
Vad gör jag uppe nu kanske ni undrar?
Jo, jag ska till skolan.. japp, SKOLAN.. tror det eller ej! 
Är helt jävla slut, typ 1,5 timme har jag fått sova inatt. inte.alls.roligt! när klockan ringde idag.
Men vill man få drömjobbet så måste man kämpa lite och mitt drömjobb är bara 1 år borta.
Känner att jag behöver skriva av mej lite, för det händer just nu väldigt mycket i mitt liv.
Jag går på utredning för ADHD, vilket jag nästan är säker på att jag har. Det skulle förklara mycket, varför saker är  så extremt jobbigt ibland och varför jag allltid har känt mej annorlunda. 
Jag väntar på att få tid till att göra testarna som ska visar vad det är som spökar i min skalle.
Neeee nu ska jag ta och fixa en knäckmacka med advokado på, ååååh det är så gott!
och sen ska jag titta på julkalendern, den har ni inte missat va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback