nytt jobb!

Nu är jag här igen, så vad har hänt sen sist?
Jo, jag har varit i Asien i en månad och haft den bästa månaden i mitt liv!
Besökte en ö i Thailand som heter Koh Lipe
och sen ö i Malaysia som heter Langkawi, där allt var skattefritt!
En öl kostade max 5 kr ute på en bar, levde ganska gött jaaaaa.
Sen var vi i Hong kong och det var FETT coolt! Som new york typ!
Sen har jag också skaffat mig ett jobb, mitt dröm jobb!
Ett jobb på dagis! jajemän!
jag byter blöjor och puttar fart på gungor, läser böcker och busar och nattar små barn!
och det är inte i varje jobb där man får kramar och pussar! Jag bara älskar mitt jobb!
och imån ska vi iväg och bada och igår var vi på teater! Jobbigt jobb vaa?
Händer så mycket saker där hela tiden och dom ramlar in med roliga kommentarer.
Dom är bra roliga dom där små, så det kommer nog hamna en och annan kommentar här haha.
MEN nu får ni peppa mig så jag orkar skiva av mig här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback